Lite å gö :)

Den här gjorde jag nångång 2010

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Okej tryck tills blodet droppar

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Okej när du kmr loss kmr hit och hämtar mig

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Ring mig

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
venne om jag orkar men när du kmr tbx kan vi göra nått riktigt kul

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okej kör försiktigt flicka lilla haha xD

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

jag har juh fan åkt mer än halva vägen xD

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Okej äre kul då?

8. Vad vill du höra mest av allt?

tänkte ringa

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

vad? xD

10. Din romantiska replik?

har gjort ut min mattebok nu

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

har du berättat?..<3

 


Den här nu

 

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Åå nu e ja syr när jag inte kan fara till pajala :-(

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ååååå:-( lika o cykla 10mil lol...

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
isf är de jag som stör

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
^^Du får följa mig till bussen sen :)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Nå 10:15 kanske? kan skriva

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Föresten kan du säga till håkan att jag är hos tandläkaren på morgonen imon :-)

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Nå vad händer i happis?

8. Vad vill du höra mest av allt?

fryser

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

hehe ska sluta skriva.. :o dom kanske blir sura x(

10. Din romantiska replik?

Tror jag har set den är de en skräckis

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Är i happis, beror på när ja e hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0